Fundusz Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i projekt Fanpage Trender

Fundusz Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i projekt Fanpage Trender

8 lipiec 2011

Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i ich najnowszy projekt Fanpage Trender – łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych.
Business Angel Seedfund zainwestował w SmartNet Research&Solutions, firmę, która między innymi stworzyła Fanpage Trender - łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych. Fanpage Trender (www.fanpagetrender.pl) pomaga zwiększać skuteczność działań firm na Facebooku. Już po 6 miesiącach od premiery wersji beta narzędzie jest wykorzystywane przez wiodące polskie agencje social media i interaktywne, klientów korporacyjnych i największych wydawców serwisów internetowych. Zdobyło także klientów poza granicami Polski: w Danii, Czechach, Estonii, na Litwie, Łotwie, w Rosji, Słowacji, Turcji i na Ukrainie.

"Fanpage Trender to unikalne narzędzie na rynku. Wykonanie, możliwości, skala przedsięwzięcia jak i model biznesowy spowodowały, że zdecydowaliśmy się zainwestować w ten projekt" - mówi Tomasz Woźniak, członek zarządu Business Angel Seedfund. "Zawsze podkreślamy jednak, że inwestujemy w ludzi, a obecność w ekipie takich osób, jak założyciele SmartNet Research&Solutions daje podstawy, by wierzyć w sukces biznesowy."

Fanpage Trender to narzędzie dla osób zarządzających profilami firmowymi (fanpage) w serwisie Facebook. Pomaga agencjom interaktywnym i ich klientom w prowadzeniu interaktywnej komunikacji z fanami marki i pozwala monitorować konkurencyjne marki. Łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych zbiera i analizuje informacje na temat aktywności fanów profilu oraz umożliwia porównania w czasie i między profilami (zarówno profile należące do jednej firmy, jak i konkurencyjne). Dostarcza także syntetycznych wskaźników do oceny aktywności fanów i interaktywności profilu.

„Wsparcie Business Angel Seedfund pomoże nam umocnić pozycję Fanpage Trendera w Polsce i wyjść z nim na kolejne rynki, a także znacznie zwiększyć tempo tworzenia kolejnych rozwiązań, służących przede wszystkim wspieraniu działań w social media.” – stwierdza dr Jan Zając, Prezes Zarządu SmartNet Research&Solutions. „Jesteśmy przekonani do naszych produktów i przyjętej strategii i cieszymy się, że znaleźliśmy tak otwartego, zaangażowanego i rozumiejącego nasz biznes partnera, jak Business Angel Seedfund”.

FanPage Trender jest narzędziem przeznaczonym dla wszystkich prowadzących działania marketingowe, PR-owe czy sprzedażowe w serwisie Facebook. Już teraz korzystają z niego zarówno firmy i instytucje, które same zarządzają obecnością własnych marek na Facebooku, jak i agencje specjalizujące się w działaniach w mediach społecznościowych.

„Kanały internetowe zajmują coraz ważniejsze miejsce w strategiach sprzedażowych i marketingowych firm. Chcemy tworzyć produkty i narzędzia analityczne, które wspomogą te działania i pomogą zwiększyć ich skuteczność.” – mówi Paweł Kucharski, Członek Zarządu SmartNet Research&Solutions.

„Obserwujemy, że coraz częściej to właśnie umiejętne wykorzystanie danych zbieranych w Internecie staje się źródłem przewag konkurencyjnych. Nasze rozwiązania pomagają w ich zdobyciu. Ufamy, że połączenie rzetelnej wiedzy badawczej, doświadczenia i rozumienia świata Internetu umożliwia nam zaoferowanie Klientom najwyższej jakości.” – dodaje dr Dominik Batorski, Członek Zarządu SmartNet Research&Solutions.

SmartNet Research&Solutions (www.snrs.pl) jest innowacyjną firmą badawczo-doradczą specjalizującą się w obszarach Internetu i sieci społecznych. Jej założycielami i zarazem członkami Zarządu Spółki są dr Dominik Batorski, socjolog i specjalista od analiz danych, Paweł Kucharski, informatyk, i dr Jan Zając, psycholog społeczny i ekonomista. Zespół SmartNet Research&Solutions ma bogate doświadczenia z akademickich i biznesowych badań Internetu, realizowanych na potrzeby międzynarodowych korporacji, dużych wydawców internetowych, instytucji państwowych oraz agencji reklamowych, PR-owych i interaktywnych.

Aktualności

7 kwiecień 2014

Oferta sprzedaży

Business Angel Seedfund zaprasza do składania ofert na pakiet mniejszościowy spółki Hub30.com Sp. z o.o. (40% udziałów w kapitale i głosach).
czytaj dalej
6 lipiec 2011

CzerwonyWidelec.pl doceniony przez PC Format

PC Format zamieścił na swych łamach informację dotyczącą grupowego jedzenia oferowanego przez CzerwonyWidelec.pl.
czytaj dalej