W portalu JakLeci.pl lecą zniżki

19 kwiecień 2011

20 złotych zamiast 34 za pizzę jedynie za dodanie kilku zdjęć lub stworzenie grupy dyskusyjnej na portalu społecznościowym? Teraz to możliwe. Dzięki współpracy portalu społeczności lokalnych JakLeci.pl i sieci restauracji Pizza Dominium użytkownicy tego pierwszego mogą zdobyć uprawnienie nawet do 40 % zniżki w pizzerii jedynie za swoją internetową aktywność. Jak to działa?

JakLeci.pl (www.JakLeci.pl), jako jeden z niewielu portali społecznościowych na świecie, wprowadził program lojalnościowy Rangi i Punkty, w którym za każdą swoją aktywność w serwisie użytkownicy zdobywają punkty, co łączy się z przywilejami i nagrodami. Najpierw nagrody te miały charakter niematerialny – teraz przyszła kolej na realne korzyści zakupowe.


Zdobywanie punktów prowadzące do uzyskania prawa do zniżki jest niezwykle proste – twórcy akcji wybrali aż 7 kategorii aktywności, które będą premiowane nagrodą rzeczową. To między innymi dodawanie zdjęć, informacji o miejscach i imprezach w danym mieście, czy zapraszanie znajomych do JakLeci.  Osiąganie kolejnych poziomów oznacza zdobywanie coraz większych zniżek. Pizza Dominium jest pierwszym podmiotem, z którym JakLeci nawiązało współpracę w ramach programu lojalnościowego. Ale, jak zapewnia twórca portalu, nie ostatnim.


Ogromnie cieszymy się ze współpracy z Pizza Dominium. To dynamicznie rozwijająca się firma z 60 restauracjami w całej Polsce i za granicą” – mówi Wojciech Wietecha, twórca JakLeci. I zaraz dodaje:  Ale to dopiero początek naszej drogi. Wciąż prowadzimy rozmowy z innymi usługodawcami, aby nagrody dla naszych użytkowników były jak najbardziej różnorodne. Jesteśmy otwarci na wszelkie usługi, czy produkty, których zniżkowy zakup będzie dla jaklecianów ciekawy.

 „Zapewnienie marce stałego miejsca w świadomości konsumenta w coraz większym stopniu wymaga wprowadzania w zakres działań marketingowych oryginalnych i niewyeksploatowanych koncepcji. Nowoczesne programy lojalnościowe znakomicie realizują tę funkcję. Oferowanie zniżek za aktywność w sieci od samego początku wydało nam się niezwykle obiecującym i innowacyjnym pomysłem” - mówi Piotr Sadowski, Specjalista ds. Marketingu Pizza Dominium. – „Wierzymy, że ten zupełnie nowy na polskim rynku rodzaj współpracy może być korzystny dla obu stron, a najwyższa jakość oferowanych przez Dominium usług to najlepsza nagroda za aktywność w JakLeci.pl

JakLeci rozdał już prawie 3500 kuponów za zdobyte przez użytkowników punkty. Każdy kupon ważny jest przez 3 miesiące.  Nie jest imienny, więc jeżeli jego zdobywca nie mieszka w mieście, w którym znajduje się lokal PD i nie planuje być w żadnym z nich przez okres ważności vouchera, może on przekazać uprawnienie do zniżki wybranej osobie.

Wszystkie informacje na stronie akcji: http://jakleci.pl/PizzaDominium/

JakLeci.plportal społeczności lokalnych - powstał w czerwcu 2008 roku. W portalu zarejestrowano do dzisiaj prawie 380 000 kont. Twórca portalu, 33-letni Wojciech Wietecha, skutecznie wprowadza w życie strategię tworzenia własnych rozwiązań, a nie kopiowania pomysłów „dużych” graczy.” Dzięki temu właśnie na JakLeci.pl zadebiutowały w Polsce innowacyjne rozwiązania, m.in.: program lojalnościowy, wbudowany komunikator czy pinezkowanie zdjęć. Swoją lokalność portal podkreśla zabawą w Pojedynki Miast i Ranking Polskich Miast.

Pizza Dominium istnieje od 1993 roku, jest jedną z największych sieci gastronomicznych w Polsce i jednocześnie jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm tego typu w Europie Środkowej. Swoich Klientów obsługuje w ponad 60 restauracjach w Polsce i za granicą. Sukces firma od samego początku zawdzięcza wysokiej jakości świadczonych usług. Wiele uwagi poświęca także odpowiedniemu wystrojowi wnętrz i dogodnej lokalizacji. W menu restauracji znajduje się ponad 30 rodzajów pizzy, jak również propozycje kuchni włoskiej i polskiej.

Aktualności

7 kwiecień 2014

Oferta sprzedaży

Business Angel Seedfund zaprasza do składania ofert na pakiet mniejszościowy spółki Hub30.com Sp. z o.o. (40% udziałów w kapitale i głosach).
czytaj dalej
8 lipiec 2011

Fundusz Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i projekt Fanpage Trender

Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i ich najnowszy projekt Fanpage Trender – łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych.
czytaj dalej