Pojedynki Miast w portalu JakLeci.pl

6 lipiec 2010

JakLeci.pl, dynamicznie rozwijający się internetowy portal lokalnych społeczności, od kilku miesięcy prowadzi akcję Pojedynki Miast. Jest to nowa, jedyna w swoim rodzaju zabawa, w której użytkownicy wspomagają budowanie pozytywnego wizerunku swoich miast.

Portal JakLeci.pl już od ponad dwóch lat wspierany jest przez Business Angel Seedfund. Jego pomysłodawcą i założycielem jest Wojciech Wietecha, Dyrektor Rozwoju Oprogramowania w firmie internetowej PeopleFilter Technology. Platforma komunikacji dla społeczności lokalnych, JakLeci.pl, skupia użytkowników wokół miejsca ich zamieszkania. Należy do najszybciej rozwijających się społeczności internetowych. Już po czterech miesiącach istnienia serwisu mógł on poszczycić się ponad setką tysięcy zarejestrowanych użytkowników, a dziś notuje się ich ponad 380 tysięcy.

 

Unikalna forma portalu daje użytkownikom możliwość nawiązywania kontaktów z osobami zamieszkującymi tę samą miejscowość czy dzielnicę, zamieszczania w serwisie galerii zdjęciowych czy filmów, a także tworzenia grup tematycznych i forów. Jest to też miejsce wymiany informacji na temat wszystkiego, co aktualnie dzieje się w wybranych miastach, jak na przykład imprez czy premier.

 

Jednym z ostatnich pomysłów portalu jest zabawa Pojedynki Miast.


http://jakleci.pl/citycontestrules.aspx


Może w niej wziąć udział każdy, nie tylko zarejestrowany użytkownik. Głównym celem Pojedynków jest umożliwienie mieszkańcom promocji swoich miast oraz zbudowania ich pozytywnego wizerunku.

 

Mamy nadzieję, że ta zabawa spodoba się nie tylko naszym użytkownikom, ale wszystkim lokalnym społecznościom – mówi twórca portalu Wojciech Wietecha - To nie tylko próba wciągnięcia każdego z nas w budowanie wizerunku swojego miasta, ale i radosny, całkowicie „bezkrwawy” sposób na łagodzenie różnych lokalnych animozji – zamiast wrogich gestów wobec konkurencyjnego miasta, każdy może wspomóc swoje, zrobić coś na tak. Poza tym planujemy, że nagrodą za tę aktywność będzie nie tylko satysfakcja, ale i bardzo wymierne korzyści!

 

Użytkownicy wybierają miasta, całkowicie dowolne, mniejsze bądź większe, które według nich powinny się pojedynkować. Oddane głosy mieszkańców decydują o pozycji ich miasta w rankingu, a tym samym zapewniają mu liczne korzyści, jakie daje promocja w serwisie. Na wygraną każdego z miast ma wpływ aktywność użytkowników. Aby wesprzeć pozytywny wizerunek miasta, każdy może nie tylko zarejestrować się jako mieszkaniec czy oddać swój głos, lecz także zamieszczać zdjęcia interesujących miejsc lub budynków oraz ogłaszać informacje dotyczące aktualnych wydarzeń i imprez obchodzonych na danym terenie.

 

Pojedynki mogą się toczyć pomiędzy miastami o różnej liczbie mieszkańców. Z tego powodu, aby wyrównać szanse tych mniejszych miejscowości, przygotowany został specjalny mechanizm naliczania punktów. I tak na przykład miasto, które liczy ponad 500 tys. mieszkańców, dostaje za każde dodane zdjęcie 0.20 pkt, za ciekawe miejsca 1.00 pkt, imprezy 0.60 pkt. Z kolei miasto najmniejsze dostaje za każdą z tych kategorii 10 razy więcej punktów: zdjęcie 2.00, miejsca 10.00, imprezy 6.00.

 

http://jakleci.pl/cityranking.aspx


Zdobycie pozycji lidera w rankingu przynosi wiele korzyści miastu. Zostaje ono ogłoszone Miastem Miesiąca i jest promowane na stronie głównej JakLeci.pl, dzięki czemu miejskie atrakcje widoczne są dla wszystkich odwiedzających portal, co z pewnością przyciągnie kolejnych turystów. Warto zatem starać się o jak najaktywniejszą promocję swojego miasta, szczególnie że zarejestrowani użytkownicy również zostaną nagrodzeni. JakLeci.pl szykuje wiele ciekawych nagród rzeczowych, a także udogodnień w samym serwisie. Tylko mieszkańcy zwycięskiego miasta otrzymają przestrzeń do publikowania szybkich postów i ogłoszeń.

 

Od niedawna twórcy platformy dodatkowo oferują użytkownikom program zniżkowy za aktywność w portalu JakLeci.pl. Najczęściej udzielający się mieszkańcy mają szansę na dodatkowe bonusy, jak na przykład 40% zniżki do zrealizowania w restauracjach sieci Pizza Dominium.

Aktualności

7 kwiecień 2014

Oferta sprzedaży

Business Angel Seedfund zaprasza do składania ofert na pakiet mniejszościowy spółki Hub30.com Sp. z o.o. (40% udziałów w kapitale i głosach).
czytaj dalej
8 lipiec 2011

Fundusz Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i projekt Fanpage Trender

Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i ich najnowszy projekt Fanpage Trender – łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych.
czytaj dalej