LaunchIT na DEMOCAMP

12 listopad 2008

Pierwsza faza projektu LaunchIT, badania e-biznesu organizowanego przez fundusz Business Angel Seedfund została zakończona. Wybrane wyniki będą zaprezentowane już w listopadzie podczas targów DEMOCAMP
Zakończono pierwszą fazę LaunchIT (launchit.seedfund.pl) – otwartego projektu badawczego polskiego środowiska e-biznesu organizowanego przez fundusz Business Angel Seedfund (www.seedfund.pl). Podczas 6 tygodni w badaniu wzięło udział ponad 700 osób związanych z e-biznesem. Rozpoczyna się analiza wyników, których część zostanie po raz pierwszy zaprezentowana 20 listopada b.r. podczas poznańskich targów DEMOCAMP (www.democamp.pl).

Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu oraz partnerom, bez których wsparcia nie udałoby się zachęcić do uczestnictwa tylu przedsiębiorców” – mówi Tomasz Woźniak, członek zarządu Business Angel Seedfund odpowiedzialny za inwestycje w przedsięwzięcia internetowe – „Mamy nadzieję, że wyniki będą ciekawe dla branży i staną się punktem wyjścia do dalszych inicjatyw środowiskowych naszego funduszu

Pierwsze wyniki LaunchIT odnoszące się do nastrojów branży zostaną zaprezentowane 20 listopada b.r. w Poznaniu, podczas I Ogólnopolskich Targów Start-Upów, Funduszy Inwestycyjnych i Inkubatorów Przedsiębiorczości DEMOCAMP organizowanych przez firmy netguru oraz UBIK Business Consulting.

Cieszymy się, że właśnie targi DEMOCAMP będą pierwszą okazją do zapoznania się z wynikami badania. Zarówno badanie jak i same targi mają wspólne cele jakimi są promocja przedsiębiorczości w Internecie oraz pozyskanie wiedzy na temat warunków konkurencyjności" – komentuje Adam Zygadlewicz, Prezes Zarządu netguru sp. z o.o., współorganizator targów.

Projekt LaunchIT organizowany przez Business Angel Seedfund ma przynieść wiedzę na temat postaw i opinii osób związanych z e-biznesem. Wynikiem projektu ma być identyfikacja barier w relacjach z inwestorami, określenie szans rozwoju polskich start-upów. Patronami badania jest portal Wirtualna Polska oraz GoldenLine, Bankier.pl, Wirtualne Media, Universum Polska, Startups.pl oraz blogi Netto.blox.pl i Mediafun.pl. W październiku, do grona partnerów dołączyli także: Innowatorium.pl, blog Antyweb, Barcamp.pl oraz Dziennik Internautów. Od listopada projekt wspiera też serwis NCInfo.pl.

Business Angel Seedfund Sp. z o.o. jest pierwszym w Polsce funduszem zalążkowym stworzonym przez aniołów biznesu. Wśród założycieli Business Angel Seedfund są m.in. Maciej Grabski (współzałożyciel Wirtualnej Polski), Jędrzej Wittchen (Wittchen S.A.), Maciej Duda (PKM DUDA), Jacek Kawalec (współzałożyciel Wirtualnej Polski). Business Angel Seedfund współpracuje z Lewiatan Business Angels, Oxford Innovation (OXIN) i Oxford Investment Opportunity Network (OION). Fundusz uzyskał też wsparcie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach programu wsparcia funduszy kapitału zalążkowego. Dotychczas Business Angel Seedfund dokonał inwestycji m.in. w: Screen Network – system do zarządzania treścią multimedialną w punktach sprzedaży (POS TV) oraz Polymem – spółka rozwijająca i produkująca membrany polipropylenowe do mikrofiltracji, projektująca systemy do mikro- ultra- i nanofiltracji oraz odwróconej osmozy założona przez pracowników naukowych Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej.

Aktualności

7 kwiecień 2014

Oferta sprzedaży

Business Angel Seedfund zaprasza do składania ofert na pakiet mniejszościowy spółki Hub30.com Sp. z o.o. (40% udziałów w kapitale i głosach).
czytaj dalej
8 lipiec 2011

Fundusz Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i projekt Fanpage Trender

Business Angel Seedfund inwestuje w SmartNet Research&Solutions i ich najnowszy projekt Fanpage Trender – łatwe w obsłudze narzędzie do badań internetowych.
czytaj dalej